blajblaj

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av blajblaj - 22 mars 2014 12:44

På grund av extremt dålig komunikation mellan yours truly och P så måste vi idag dela upp oss. Vi har dubbelbokat oss på 2 olika kalas och en tatuering. Jag skyller allt på P och hoppas "vi" lär oss npt av det här.   Hehehhe... Kvällen innehåller även planer som storhandling OCH bio? Ja, varför skulle man inte göra ALLT samma dag? Det verkar dumt att sprida ut det på hela helgen. Hrmf.


P har redan åkt för etapp ett som innebär tatuering:    Den ska sitta på... Någon av hans vader. Heheh, ni vet hur jag är med höger och vänster. Huuu. Sen åker han om några timmar när tatueringen är över till sin syster för att fira systerson som fyller 10.. Eller 9 minns inte.. Heheh...


Själv blir jag upphämtad runt 15.00 av syster (som fyllde 35 igår) med fru, och så åker vi hem till dom och fikar, eller äter vad det nu blir. Modern och Fadern kommer oxå. Det blir trevligt, men det blir oxå första gången jag inte har med mig min bättre och tystare hälft. Det känns underligt, men ja.. Vi ska väl alla den vägen vandra? Hehhe, det där lät domedagsaktigt. Det var inte så jag menade.   


Och så har jag sytt en väska oxå:    Den blev stor som fan, men tanken var att ha den som strandväska i sommar så det är ju bra om man får plats med all skit man ändå släpar runt på! Typ filtar och grejer. Ska bara så på handtag så är den helt klar, den funkar utan men det kommer va finare med.


Ååååhhhh så ringde syster och avblåste hela dagen. Gah, va trött jag blir på min familj ibland... FÅr se om jag åker ut till P:s kalas då?? Heheh.. Jag hatar att vara spontan.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards