blajblaj

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av blajblaj - 20 mars 2014 13:21

Har inte gjort något vettigt idag. Vaknade med värk i hela kroppen och ett humör som verkar vara extremt pms:igt. Fast jag fick ju glädjen av att få mens och ha mensvärkar igår, så det borde börja lugna ner sig tycker man.


Jag längtar efter sol och värme, det var inte alls tillräckligt med 4 dagar... Jag måste kolla lite bilder och så får ni njuta av några ännu icke visade pärlor:          


Nu vill jag verkligen inte titta ut genom fönstret:      Blä.


Har precis insett att jag inte har dom där soffkuddarna som jag lovade gruppen att bidra med till "fredagsmyset".. Men jag hittade 2 sovsäckar och ja, jag får väl ta med lite annat smått och gott.. Vi får se hur det går. Vi har ju hela nästa vecka på oss oxå. Hehe...


Just ja, lovade visst en bild på fotskon, hehe, dom flesta av er (8 st trogna läsare) har redan sett den eftersom ni har instagram, men ja.. Here goes:    Heheh, den blev rätt bra, är sjukt stolt.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards