blajblaj

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av blajblaj - 26 mars 2014 09:19

Vi va snabba igår och installationen är färdig. Nu kan vi slappna av och stanna hemma och skriva paper och lokal arbetsplan i 2 dagar. Det känns bra. I förrgår kväll satt jag ju och slet mitt hår över den där lokala arbetsplanen och jag skrev ett hysteriskt mail till min lärare. Hon svarade och vi bokade in ett samtal under gårdagen. Det gav i princip INGENTING. Jag fattar fotfarande inte. Och jag vet inte. Det känns meningslöst på nåt vis. Men det är ialla fall det jag ska koncentrera mig på idag, skriva klart den och skicka in till henne. FÅ tillbaka med refusering och sen göra klart den. Det är tydligen så det funkar på högskola. Blach. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det här. Det känns helt plötsligt dumt. Jag känner mig sjukt osäker på mitt yrkesval. GAH!!


Min syster ville att jag skulle lyssna in mig på Rebekka Karijord, för att möligtvis gå på konsert med henne imorrn. Och jag lyssnar och lyssnar men det är så ledsamt, jag är inte mycket för sån här extrem deppmoll. Det är vackert, men såååå ledsamt.. Hmmm...


Nä nu ska jag plugga, hej då.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards