blajblaj

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av blajblaj - 25 mars 2014 07:43

Och det är jävligt skönt. Lät klockan ringa som vanligt så nu har jag superlång tid på mig att göra mig iordning. Men, det där brukar ju faila iaf, man tror man har så lång tid och så, vips så är klockan dags att gå ut till tåget-mycket.


Efter att vi kom hem från Teneriffa har jag varit så sjukt trött, jag tror att det är vårdepressionen, men jag vet inte.. Ska kolla bloggen för ett år sen och se vad jag skrev då... Heheh, smart grej det här med bloggandet. Jag har visst bloggat ända sen våren 2012, så det är snart 3-års jubileum, haha! Så grattis alla ni 8 läsare, och så säger vi "four more years!"


På fredag vankas Karlstad och spelning med The Kristet Utseende. Det kommer bli riktigt kul. OCh eftersom vi har en bil som inte riktigt är av senaste modell, och ungefär lika pålitlig som har vi bestämt oss för att åka tåg. Yey! MEN, då tänker vi att vi ska åka lite tidigare så jag måste bara checka in klassen på att vi har vår opponering etc under morgonen! Men det tror jag alla vill så det borde inte vara några problem.




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards