blajblaj

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av blajblaj - 27 mars 2014 08:18

Nu kändes det som helg igen, när jag vaknade... Och jag har den där känslan i magen igen, den där det känns som om något kommer hända snart... Men något bra. Fan det är konstigt. Sist jag hade den känslan, kom jag in på konstfack... Håll tummarna att det är nåt rikigt kul och bra! Hhahah...


Och så Karlstad imorgon, det blir nice. Tåget går 17.10 och vi är framme 19.28 Då blir det till att svänga förbi lokal och hämta nyckel hem till bästaste Steen som återigen upplåter sitt hem åt oss! Och så ska vi väl göra oss lite snygga och sen blir det spelning med The Kristet Utseende. Och tydligen har Gehenna kroghäng på lördagen tack vare skivsläpp, det kan ju bli hur kul som helst!   


Herrejävlar va jag längtar till sommaren nu. Sa jag att jag får 7000 spänn tillbaka på skatten?? Wooohooo, jag e så jävla pepp!


Jag låter också min feministiska sida frodas! Och det känns som om jag måste GÖRA något. Jag måste nog börja med problemet, dock: Jag måste ta itu med min lathet och börja bry mig. Det är inte svårt, det är bara lathet. Hrmf.


Ok nu ska här skrivas paper. Wish me luck.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards