blajblaj

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av blajblaj - 19 mars 2014 07:41

På termometern står det: 0,9-, det känns lagom ok, när minnet fortfarande har 18+ Jag vill ha sommar och mer värme och jag vill ha lagt i båten och jag vill ha fixat upp husvagnen. Jag vill ha sommarlov. Jag vill ha mitt sista betalda sommarlov NU.


Oj nu glömde jag bort mig och började måla på min fotsko... Måste måla klart och sen fotografera den och så skicka till min lärare. Det var exakt vad alla andra fick göra, men dom fick oxå prata om sina i klassrummet... Heheh, ibland lönar det sig att vara "sjuk".


Installationsmomentet är i full gång och jag med min grupp har bestämt oss för att göra en koja med massa myspys och skålar med godis. Sen ska vi fixa ett par minuters film med massa härliga godisscener från filmer och reklamer, MEN... Inklippt lite här och var ska vi ha vidriga bilder från grisslakt. För att liksom visa på dubbelmoralen vad gäller det mesta i vårt samhälle. Vi kallar den "fredagsmys". Heheh.. Kommer nog bli bra. Och eftersom en i gruppen, Malin, ska åka på en minresa till Ryssland och blir borta from. idag tom. måndag så bestämde vi att vi andra inte gör så himlans mycket heller! Woohooo! Så jag har 2 dagar på mig att sprätta upp och sy ihop 3 stycken påslakan som vi har inhandlat på Emmaus i slussen. Tjoss!


Tänkte väl att jag borde skriva klart det där jävla paperet oxå meeeen.. Det e så trååååkigt. Huuu.


Nä dags att måla lager 2, lägger upp bild när jag är klar...   Fick till hudfärgen riktigt bra tror jag.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards