blajblaj

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av blajblaj - 5 mars 2014 07:17

Det är liksom redan onsdag. Och jag har inte hunnit någonting! Fan, jag börjar få ångest på riktigt, det är så jävla jobbigt att ha saker kvar att göra, och om nästa kurs är jättestressig så blir det svårt att hinna med. Nästa kurs kommer säkert dessutom att vara nåt jävla grupparbete... Och jag kommer hamna med Gustav.. Men, neh, jag ska inte tänka så, jag ska tänka: det ordnar sig. För det gör det... Alltid.


Inatt har jag legat och tänkt på hur jag ska göra min avgjutning. Jag har redan gjort ett försök som jag ska avtäcka idag, men, jag är ganska säker på att det går åt helvete. Så idag är min plan att bygga någon typ av kärl, och så gjuta en enkel gipsform, och sen gjuta klacken i nåt häftigt material. Typ tenn eller nåt... Fast det kommer inte gå, men det skiter jag i. Testa kan man ju alltid göra.


Sen ska jag gjuta av min fot. Jag hade tänkt göra en manssko med jättehög stilettklack, men jag kunde inte hitta nån sko som funkade så det får bli min fot med jättehög stilettklack istället. Det får duga.   


NÄ dags att sminka mig, och sen dra? Hmm, tror jag ska ta ett senare tåg idag, bara för att jag kan. Det är oftast så mycket folk på snabbtåget så det kan va skönt att slippa trängas...


Hej då



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards