blajblaj

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av blajblaj - 23 mars 2014 09:56

Jag försöker hitta på lite sommarplaner, men jag vet inte hur jag ska göra. Antingen kör jag som jag brukar, lökken, blokhus, sol och strand. Eller så testar vi nåt nytt, som jag och P liksom gör tillsammans... Det är fan svårt. Jag har ju nån form av diagnos ch tycker det är svinjobbigt med förändring, men samtidigt vore det ju schysstast mot P att göra nåt nytt, eftersom han inte har några kopplingar till Danmark. Och tiden går.   Huu, jag känner mig stressad, fast jag verkligen inte borde vara det... Jag är bara så rädd att det vi kommer vänta för länge och sen blir det för dyrt och så kommer vi inte iväg alls??


Igår blev supertrevligt, vi var hemma 23.30 och hade oss en sån där rikigt myskväll, med massa skratt och diskussioner och god mat och.. Ja  allt möjligt trevligt! Däremot hann vi inte handla, vilket oxå stressar mig. Vi har ju tvättstugan som vanligt vid 16.00 idag och jag skulle gärna ha handlat innan... Och så måste jag ju förbi mormor, eftersom jag har fixat hennes Kenovinst (!), hon vann faktiskt 4000 spänn och det är väl väl förunnat damen.   


Nä jag ska väcka P och kolla om jag ska åka själv och handla nu. Heheh, ja, alltså, jag ska inte be om lov, hahah, men eftersom jag är fattig student måste jag få hans kort för att kunna betala!   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards