blajblaj

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av blajblaj - 8 mars 2014 09:16

Min laddare till datorn krånglar och det är ta mig fan sketastörigt! Det är glapp i själva kontakten man sätter i datorn och jag hatar när tekninska saker krånglar!! Hatar´t.


Igår blev det lite kroggång för mig och P. Och nu blire invecklat, P:s kompis Glenns flicksväns bror spelade på O´Connels i gamla stan och det var helt enkelt mycket trevligt. Irländsk musik på en irländsk pub. Och dessutom fick jag träffa sagda Glenn med flickvän och dom var så jäkla trevliga. Alla (utaom jag då) blev ganska blariga och snacket blev därefter, men det var nice. SuperNIce.


Idag vankas båtmässan med P, eftersom han har fått gratisbiljetter. Vi ska åka och sukta oss med superlyxiga yachter och önska att vi sket pengar. Heheheh...


Och imorgon ska jag träffa underbara Emmis!! Det va fan inte igår och det är ta mig fan på tiden! Egentligen skulle jag oxå klämt in N från gamla jobbet för en träff men jag tror inte jag pallar... Den enda tiden som finns är ju ikväll och då ville syster komma över och kolla på melodifestivalen. Jag har inte följt det överhuvudtaget, men vad gör man inte för att rädda sin syster från: samkväm med sin flickväns heterokompisar med barn som är på besök från Norrköping...   


Nu ska jag snart brutalväcka P, och så ska vi dra. Mums. HEj då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards