blajblaj

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av blajblaj - 2 maj 2012 20:41

Skum dag. Det känns fan inte som om jag har gjort annat än suttit vid datorn på jobbet idag. En bra grej: jag kom till punkten att jag fattar va fan jag håller på med. Det va nice. Dessvärre har min hjärna inte riktigt varit på min sida idag, jag har drivits till VANSINNE av diverse... Ja, vad ska vi kalla det. Vakna fantasier? Dagdrömmeri? flashbacks med tillhörande känsla...? Hrmf. Jag ve tinte men jag säger som Stina, det var som att klia på ett myggbett.   Och jag sov ju som en jävla kratta natten till idag. Fy fasiken alltså. Hoppas det går bättre inatt! Så det är faktiskt jävligt bra jobbat av mig att förstå. Jobbet alltså.


Ja och så får jag vara på andra stället både torsdag och fredag. Det e nice.


Lite bilder:             Jag säger ju det... HUR MÅNGA BILDER SOM HELST! Hahahahah Snygga är dom oxå.. Damerna alltså!


Ok, nu ska jag duscha. Mmmm duscha. Och sen ska jag sova. Mmmm sova. Go´natt 


  

Av blajblaj - 2 maj 2012 07:54

Igår. Ja, vart ska jag börja och hur ska jag formulera mig? Vart ska jag sluta och hur ska jag ta mig dit? Hmmmm.


Ok, det började med att jag vaknade alldeles utvilad och lite pepp så där i allmänhet. Min plan för dagen var att sy ett skynke till landet. Jag åt gröt och satte igång. Sen plongade telefonen.   Och så fick jag bjuda på fika. Det var intressant och jag trodde inte att jag var så mycket människa, att jag kunde vara så enkel, men det kunde jag tydligen.


Sen blev det lite stressigt att ta sig in till stan för en sen middag på   Stockholm Steakhouse. Mycket trevligt.


Sen skulle jag försöka sova när jag väl var hemma vid 23.00 Det gick inget vidare. Fy fasiken va jag har vridit och vänt mig som en galning. Usch. Jag ska aldrig utsätta mig för nåt sånt igen.    


Lite mer Barca:               1: På väg ner. 2+3: Åker tunnelbana. 4+5: Stoooor marknad! 6+7: Aquaria. Vi såg massor med hajar.


Nu måste jag visst hetsa iväg till jobbet. Over n´out 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards