blajblaj

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av blajblaj - 20 maj 2012 20:29

Helt allvarligt? När började det? Vem har JAG fått det ifrån? För jag vill minnas att jag bara började skriva och säga det för länge sen. Och nu hör jag det överallt. ALLA säger det. Men vem var först? Vart fan har jag fått det från? WoopWooop! Jag tror jag började med det när jag fick  min systers telefon... När nu det var. Och för första gången jag hörde mästerverket:   För hon sjunger det hela tiden. Mmmm. Woop Woop! Så jävla bra. Man vill bara WOOOOOOOPWOOOOOP   Hon e dessutom dansk. Tror jag. Hehehheeh WoopWooop Jävla snygg video oxå.


Och jag har haft 5 nya 30Rock att titta på. Jag är nöjd. Och glad. Puh!

Av blajblaj - 20 maj 2012 14:06

Ja, jag fick lite overload och kände: nä, jag måste hem. Hem till en dusch man inte måste stänga av mellan intvagningarna. Hem till ett internet som inte ger mig svulster i huvvet. Hem till mina grejer. Stuff du vet. Stuff som man inte vet att man behöver tills man inte har dom. Då vet man. Puh. 


Funtar på en joggingtur, men jag vetefan. Vill mest bara vara. Vill ta ett bad men det blir ju jobbigt om jag vill ut och jogga senare.. Hehehe Problem va? Fy fan, dags att skärpa till sig.


Wooop, på torsdag åker jag till Malta. Jag längtar som faen. Undrar om jag kan komma ihåg att köpa ett minneskort till kameran innan dess? Hmmm. Nja, mitt minne är ju vad man brukar kalla: inte dirket pålitligt. Hehehhe


Ok. Nåt ska göras. Over n´out 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards