blajblaj

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av blajblaj - 31 maj 2012 21:32

För några dagar sen skrev jag till den här:   bilden att ön hette Pozo. Det är lögn. Den heter Ponza. I stand corrected... Förlåt.  

Av blajblaj - 31 maj 2012 20:43

Vilket skönt jävla cepebra avslut på en jävla cepejobbig dag. Tack Jennie, det var verkligen jättemysigt! Det måste vi göra om så snart det går...  


Dagen var åt helvete. Jag lämnade jobbet i ett kaos utan dess like. MEN utan dåligt samvete. Jag orkade helt enkelt inte ha det, så jag sket i det. Tjooohooo! Imorrn har jag stängning och jag funtar på en jogg innan jobbet?? Har ju inte tränat på.. Hmm, vete fan när jag var där sist! Heheheh Inget att gråta över, men en jogg kunde kanske vara trevligt! 


Herrejävlar va trött jag blev. Dags att sussa. Go´natt

Av blajblaj - 31 maj 2012 04:24

Jag har sovit som en jävla mupp varje natt sen natten mot söndag. Vad fan är det här? Fullmåne? Mens? Jag har försökt ignorera det men ja, idag gick det helt enkelt inte. Så va fan är det här? Inte vet jag. Däremot vet jag att idag är en bra dag. Idag är en bra dag. Idag är en bra dag.... Vi har nåt jäkla seminarium nu på morgonen och eftersom jag HATAR att stressa så åker jag en halvtimme tidigare till jobbet. Det låter väl bra? Hehhehe, nja, men det är i alla fall sant. 


Och så jag äta middag med Jennie i eftermiddag! Det blir nice...  


Jag fjällar på ryggen, eller nja, rygg och rygg... Nacken? Heheheh 


Over ´n out


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards