blajblaj

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av blajblaj - 18 maj 2012 18:56

Woop woop, fick använda mina sista slantar till ett litet mobilt bredband. Jag kände att jag ville ha det om jag ska vara här ute en hel helg. Kan ju för fan inte vara utan bloggen  


Jävligt nice att ha datorn med oxå, filmerna, serierna och spelen. Mmm. Mitt liv. Det låter enkelt och det är det också! Haha. Hade en jävligt skön bussresa hit, det tar ju 45-50 min med direktbuss så jag hann slumra lite. Väl här var det bara att börja riva ner partytältet som jag och syster hade smällt upp, för det hade ju, trots våra ihärdiga surrningar (och tejpningar och spikningar) inte hållit ihop. Hehehe, rätt dumma som trodde att det skulle göra det, men va fan, man lär så länge man lever. Vi får köpa nåt nytt, nått lite grövre..   :  


Men nu tror jag faktiskt jag måste göra lite nytta. Typ, hämta vatten! Heheh det är j fredag, vilket betyder att jag får dricka kaffe hur sent jag vill! Mmmm, så det blir kaffe inom ett par, eller ja just det jag är på landet... Inom 20 min. Minst.   


Tjoss!

Av blajblaj - 18 maj 2012 04:35

Vad fan hände? Jag måste ha sovit som en mupp i natt. Jag har asont i nacken, lite huvudvärk och är ceeepetrött. Fy va jag inte vill jobba idag.


Fast jag ska väl inte klaga, jag menar, jag fick morgonpasset trots att jag skulle haft kvällen. Vilket i sin tur gör att jag kommer tidigare ut på landet, och jag behöver inte stressa dit heller. Kan i lugn och ro gå och handla och så där innan bussen går. Och det är ju  bra!   Jag kanske till och med hinner göra nya nycklar till vagnen? Hmmm. Ja, kanske det. Asch vi får se. 


Men fy faaan va trött jag är. Och nu kom jag på nåt jobbigt, det kanske var det jag hade glömt! Jag har ju jobbkläderna på vanliga stället, men jag ska inte ha jobbilen idag! Så jag måste alltså först till vanliga stället, hämta kläderna och sen ta mig KOMMUNALT till andra stället!! Uscha. Eller så tvingar jag nån att köra mig. HA! Just do it.


Och snart Malta:         Mmmmm... Snart så.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards