blajblaj

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av blajblaj - 15 maj 2012 19:59

1) Jag vill att ni läser Stina. Inte bara för att hon är snygg, hon är jävligt bra oxå. Och dessutom har hon bra syn på politik: http://burdusinabsurdum.wordpress.com/

2) Och när ni har läst vill jag att ni tittar på den här:   Och seriöst... Jag vet vilket lag jag vill va med i. Rätta till hållningen, för fan Fredde!

3) Och seriöst! Jag vill inte ha så här stora paket:    Bara för en parfym! Va?! Fast, ju för sig hade jag ju inte ha varit så glad om den hade varit trasig när den kom fram! Höhöhöh Men va faaaan??

4) Jag vill ha ett minneskort till kameran. För då kan jag faktiskt använda den. Eftersom jag blir apful med telefonkameran... På riktigt alltså. Huuu! För det ÄR KAMERAN DET ÄR FEL PÅ! Ok? OK!


Och så vill jag bara slå ett slag för Melissa Horn ( som dessutom kommer till Putte i parken! Woop! ) Herregud så bra den skivan e. Undrar om den e bra live? Hmmm...   Ok, nu måste jag packa en liten väska, för det blir landet med syrran imorgon kväll. Man är ju LEDIG på torsdag och det ska visst vara väldigt fint väder! Kommer bli nice!    Ok, go´natt

Av blajblaj - 15 maj 2012 04:45

Visst man e ledig torsdag, men va fan. Det hade varit bättre att vara ledig fredagen. Eller måndagen. Ja, idag är en klagdag känner jag. Rimmar gör jag oxå, heheheehh! Tänkte ta mig till friskis idag. Jag måste ju passa på när jag har morgonpass.


Fy fan va tråkig jag är.


Hejdå

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards