blajblaj

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av blajblaj - 21 maj 2012 20:22

En grej till... Jag och syster tippar vinsten till Cypern. Och om det blir så, ja du, då kan vi åka dit!  


Min personliga åsikt om vårt eget bidrag ( Loreen med Euphoria ) väljer jag att lämna utanför debatten. Men jag tippar på möjligtvis topp 5, men troligtvis botten 10. 


Over n´out

Av blajblaj - 21 maj 2012 19:56

Ja det är bara att kasta in handduken. Idag när jag stod på crosstrainern, hade kört i 30 minuter ganska exakt, så hugger det till knät. Precis under knäskålen på framsidan. Först tänker jag, asch, vänta lite så går det över. Väntade, började trampa, och neee. AJSANSA, det gjorde apont. Så det var bara att ge upp. Jag tänker, om det nu är nåt galet i knät är det nog gaaanska dumt att gasa på, 3 dagar innan semester?! Så vi får se, hotellet har såklart ett fantastiskt gym, kanske, kaaaanske går jag dit en sväng.    Beror på hur lång tid jag behöver på frukostbuffén!! HAHA! Och om jag inte ska överpacka denna gången kan det svårt att få med allt. Träningsskor tar sjukt mycket plats.



Imorgen är det första delfinalen i EUROVISION!!!! Syster och jag är sjukt peppade och har denna sida som absolut favorit: http://www.youtube.com/user/eurovision?feature=results_main FanFUCKINGtastic, the game is on.


Nu tänker jag ge upp den här dagen, jag är så jävla trött. Var fruktansvärt trött imorse och det har liksom inte gett med sig. Så. Nu blire bingen! Wooop




Av blajblaj - 21 maj 2012 05:24

Jag vet inte. Jag tar väl med grejerna. Men det är väl fan att man måste släpa på så mycket skit, för att göra något man tycker är gaaaanska tråkigt och onödigt. Hrmf. Men men. Jag får väl gå i samhällets band och vara "sund". Uäk.


Ja, jag har klivit in i fasen pms. Det kommer bli negativa toner.   


Och så ska jag vara på andra stället idag. Men alltså, jag måste komma ur det där. Jag har ingen lust längre. Det enda som är bra med det är att jag slipper kufen. Men allt annat e åt helvete. Hrmf.


Note to self: Måste ta tag i att läsa in betygen! Måste fixa minneskort till kameran. Måste köpa hydrokortison eftersom soleksemet redan har kommit (och för att det verkar som om jag är allergisk mot gräs?). Måste ta ut och växla pengar inför Malta. 


Ok, 3 dagar kvar, 3 dagar kvar, 3 DAGAR KVAAAAAR!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards