blajblaj

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av blajblaj - 29 maj 2012 04:53

Jag tänker fortsätta på Malta banan, dag 2: Godmorgon   Röd och fin. Heheheh, på väg mot ännu en båttur, denna gång till Comino, den mindre ön:         Väl framme slås man av det här:     Tog ett snabbt dopp, men det var apkallt, och egentligen det enda som är jobbigt med att resa ensam, jag känner mig inte riktigt bekväm med att lämna väskan med kamera och pengar och skit helt ensam någon längre stund... Så jag vandrade runt lite istället:      Det är sjukt vackert på alla öarna. Och jag önskar jag hade haft tid till dykcertet, men va fan, det får bli nästa gång! Sen bar det av hemmåt igen: Och väl hemma på hotellet tog jag mig en titt på vad de kunde erbjuda för underhållning:   Oj, oj.. Jag började nästan gråta över faktumet att jag inte var där på en måndag:   Yeeeeeehaaaaa! Justa ja, och eftersom jag är ganska värdelös, lite allmänt så där, så glömde jag min hårborste. Dom verkar inte jättepigga på att använda hårborstar så jag fick köpa en sån här:   Hahahah.. Jag tog inte med den hem. Kändes inte aktuellt helt enkelt. Och så vann Eurovision. Ok. Helt surrealistiskt. Men sant. Mot flygplatsen, sorgen infinner sig:       Det kommer alltid något gott ur det onda säger man ju och under flygturen hittade jag mitt nästa resmål:   Ön Pozo utanför italens.. Eeeh sydkust?? Hihihih Hey hooo let´s go!


Ok, vi hörs sen då!! Tjooooo                        

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards