blajblaj

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av blajblaj - 13 maj 2012 20:13

Jag sa ju det!!!! Wooopwooop Ville verkligen inte åka hem, men till slut var vi ju tvungna.( stavas det så? tvugna? Yäk )


Nu har jag precis messats lite med Stinis. Mmmm, jag gillar henne. Och jag sitter i detta nu och kolalr jobb i Karlstad. Herregud så coooolt det vore att få kinesa tillsammans med henne!! Det skulle jag gilla. Nån Karlstadbo som vill byta lägenhet med mig? Fast du måste ha en 3:a, och "billig" hyra... Du får en 1:a i fischy! Jao! Ja just det, jag kan inte säga upp mig förrän om typ 1 år... Sååååå var det ja. Usch. Eller ja, KAN kan jag ju. Men, det blir meckigt. Hrmf.


Imorrn måste jag börja SUPERtidigt. Måste ta första tåget, för jag ska ha en frukost färdig och klar kl 07.30 Isch. Men, jag hoppas på att kunna gå tidigare. Typ halv tre kanske.. Mmm, who am i kidding. Jag kommer, med min vanliga tur, säkert få jobba ÖVER istället. Usch. 


Herregud vilket tråkigt rantande det blev. Jag tror jag ger upp. Hej då.

Av blajblaj - 13 maj 2012 08:06

Fy fasiken va skönt det ska bli att komma ut i skärgården. Wooop!!  Nu måste jag bara väcka mormor och så dra dit för att hämta nycklar och skit. Men alltså! Vilken dag...  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards