blajblaj

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av blajblaj - 16 maj 2012 06:50

Ja godmorgon då. Idag har jag ställt klockan lite tidigare än jag måste, för det där med att packa blev det inget av med igår. Jag kunde inte hålla ögona öppna så det var liksom bara att stupa i säng vid 21.30 eller nåt!   Och så har jag sovit lite som en mupp men, ja jag är på så bra humör att jag tänker totalskita i det! Hehehe


Och Pelle... Jag skulle så gärna vilja säga dig ett par saker. Stina har redan sagt allt men du verkar inte riktigt förstå. Fast sånna som du kan aldrig förstå, jag inser det nu. Och ja, i och med att jag låter bokstäverna komma så inser jag att jag inte har något att säga i alla fall. För det är som att prata med en vägg, och vem fan vill stå och humma mot en vägg? Jag är en levande människa, jag värderar alla människor lika, och jag hävdar att det är deras handlingar som ska fördömmas! Jag tycker vi ska öppna alla gränser. Ju mer vi integreras med andra människor, oavsett vart dom kommer från, eller vad dom gör, eller hur dom ser ut, så kanske vi tillslut inte blir så rädda för det som är annorlunda från oss? För, Pelle, det är det du är. RÄDD. Och jag undrar... Vill du verkligen gå hela livet och vara rädd? När du kanske faktiskt, om du skulle öppna ditt sinne lite mer, faktiskt skulle kunna lära dig nånting nytt? Hur skulle det vara??  


Nä fast nu  måste jag göra mig iordning, och PACKA! Ta mig fan.  Vi hörs väl imorrn kväll då?  Ha det bra!     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards