blajblaj

Alla inlägg den 3 november 2014

Av blajblaj - 3 november 2014 07:21

Känner mig konstigt nog utvilad, och fylld av energi. Trodde jag skulle vara helt slut, men så är icke fallet! Glatt som fan faktiskt. Det var riktigt kul att få hänga med kusinerna, och faktiskt hela familjen. Synd bara att mamma inte gillar att hänka, men vafan, man kan inte få allt. Dopet va trevligt, det är ju alltid lite underligt att vara i kyrkan för min del. Jag tror inte alls på religion, och när man ska liksom stå och läsa Fader vår och sjunga tryggare kan ingen vara, då liksom funkar deehöver inte. Men att lyssna på en hippiepräst som gjorde trollkonster och va lite showig funkar alldeles utmärkt. Dessutom älskar jag kyrkor, all konst, all sten, all marmor, tycker det är så skönt att bara vara i. Så det där med religion får man väl på köpet antar jag. Man behöver ju inte lyssna....  


Idag är det redovisning av vår första rörliga film, det kommer bli roligt tror jag. Sen ska vi sätta igång med nästa film. Eftersom jag har fått lite förhandsinfo från D så vet jag hur det kommer gå till och förhoppningsvis får vi några roliga genrer och tillbehör?!?!? Hihi, vår grupp är så grym så det kommer bli apbra vad vi än får.


Nu måste jag äta frulle, sen dra till skolan! Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards