blajblaj

Alla inlägg den 28 november 2014

Av blajblaj - 28 november 2014 13:36

Vi ska bygga en "bil". Av skräp. Och jag trodde det skulle bli skiiitkul och gå jättesnabbt och va ascoolt, och häftigt, och roligt.... MEN. Det är skiiiiitsvårt och jag kommer ingenvart, Jag måste erkänna mig besegrad och invänta P:s hemkomst så han kan hjälpa till. Fan alltså.


Har dock hunnit göra lite mormorhjälp. Och nu håller jag på att baka såna där saffransbullar igen. Men med vit choklad. Mums. Och dessutom hade jag rumsvarmt smör färdigt! Woop.


Har fått en gigantus finnus på hakan igen. Visserligen är det fyra dagar kvar till mens så det kan ju ha med saken att göra men, alltså. Detta monster. Har försökt klämma den i typ två dgar men det hände liksom inget, det gjorde bara cepeont. Imorse hade den fått en liiiiten vit prick så jag tänkte: aha! Det är dags. Började klämma och visst, den kom. Men sen bara, började den löpa amok. Det blödde och vätskade sig och va allmänt äckligt så jag baddade med sprit och sen satte jag helt enkelt på ett plåster. Hahahah... Så. Snyggt? Nja, inte direkt men va fan, jag slipper gå ut idag så det spelar mindre roll. Heheheh...


Har fått tusenmiljarder black friday rea mail idag och det gör mig såååå jäääävla provocerad. Dessuotm gör det mig konstigt FRUSTRERAD också, efersom jag inte har några pengar överhuvudtaget, så även om jag ville gå på all reklam så kunde jga inte. Bläk. Hatar att va student. Fast jag har sökt ett jobb idag, ett helgjobb på ett café/bageri. Hoppsa hoppas... Då har man kanske sommaren fixad också...? Som sagt hoppas hoppas...


Nu ska jag slappa. Borde plugga meeeen.. Nä. Hej då



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards