blajblaj

Alla inlägg den 18 november 2014

Av blajblaj - 18 november 2014 07:25

Igår hände en jäkla massa saker efter skolan:


1. Handlade

2. Hjälpte mormor (som dessvärre slutade med pruttamera + mormor = ovänner men det kommer nog gå över idag)

3. Hem och laga mat

4. Syster med fru kom över och käkade för att

5. Pappa och mamma kom över för att pappa behövde en klippning inför en mässa i Göteborg


Hmm, när man spaltar upp det så här låter det inte så mycket... Hahahah, men ja betänk att jag va i fiskis kanske vid halv fem... Och handlingen tog säkert 45 min och mormor tog oxå 45 min och laga mat tar sin tid.. Och ja, du hör. Herregud jag är sååååå upptagen. Hahhaah.. Nä. 


Det verkar hända saker med jäkla G i klassen. Fick höra lite skväller om att han tänkt dra till USA i december och försöka sig på lyckan i the land of opportunities. Hahaha, han är ju sä jälva missförstådd här i tråkiga Sverige så... Han tycker på allvar så alltså. Hur som, bra för oss som slipper psykot. Dessutom är det några i klassen som har pratat med vår prefekt (högsta chefen för vår avdelning) om honom och det såg ut som om dom pratade igår?!?! Allt sånt här är ju så jäkla hemligt och jag DÖR av nyfikenhet, men.. Ja, det kommer nog ut snart.

 

NU ska jag göra mig iordning, sen skola. Hej då.

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards