blajblaj

Alla inlägg den 4 november 2014

Av blajblaj - 4 november 2014 07:21

Huuu, jag är alltid så trött och så grining på tisdagar, eller det kanske inte är snat men vafan ska man ha mens för? Det gör ont. Och det är äckligt, och jag försöker tycka det är kvinnligt, och naturligt och fanskap men det tar inte bort att det är blod. OCh en hel del annat som jag är för outbildad för att förstå. Jag vill att det ska bli jul NU. Och jag vill ha JULLOV, men eftersom jag går på en jävla högskola så har VI INGA LOV. Vi kommer ha en kurs över jul och det kommer vara apmycket att läsa under dom där "lediga" dagarna. Bläk. Bläk, blääääk.


Fast det finns såklart positiva saker oxå: Jag håller på att vänja mig vid kaffemaskinen och det känns rätt gött och fixa koppvis med kaffe... En kopp här, två koppar där liksom. Och smaken funkar.


Dessutom har vi påbörjat vår nya film, den kommernog bli riktigt rolig att spela in och som sagt är jag ju i bästa gruppen EVER så det kommer bli fanfaboluos. Titel: Real Hipsters of Hägersten. Hahahahahah, kommer bli awesome. Vi har ju fått tilldelat - plats, tema och genre. Hihih, vi fick reality-tv som genre! Mums. Lite läskigt att det måste vara tal, alltså konversation med. Heheh, och det är jag och Emma som ska vara med i filmen! Hahah, det är så jobbigt att höra sin egen röst! Och se sin kropp! Haahahah, ja ja, jag är jag och det är jag nöjd med. Orkar inte hetsa längre.


Hej då.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards