blajblaj

Alla inlägg den 7 november 2014

Av blajblaj - 7 november 2014 07:34

Och idaghar vi redovisning av filmer i skolan, och sen bär det av till Linneberget med systeryster. Har överpackat mig som vanligt, och det är extra jobbifgt den här gången eftersom jag måste ta med mig grejerna till skolan och åka direkt därifrån. Men det gör inget, lite packåsna kan man vara ibland.


Vår film blev dretbra. Vi skulle göra reality - tv och jag tycker vi lyckades så jävla snyggt. Ska som sagt försöka få ut filmerna här på bloggen men det är lite meckigt... Vi verkar dessutom ha sparat den senaste filmen på nåt knasigt sätt så den är jag lite oroad över.. Men det löser sig nog. Jag tror jag kommer få VG i den här kursen. Mums, precis vad jag behöver efter Tinahelvetet. Fast man ska nog inte ta ut nåt i förskott... Det e dumt. G is good enough.


Fan va fort bläcket tar slut i skrivaren, det e så jävla dyrt också... Kan ju skriva ut i skolan, men det kostar ju också, visserligen bara nån krona / utskrift, men ändå. Hrmf....


Nä nu måstejag skynda mig, som vanligt. Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards