blajblaj

Alla inlägg den 6 november 2014

Av blajblaj - 6 november 2014 07:34

Fast jag insåg precis att jag kan ta ett senare tåg. Mums. Kommer komma lite försent men det gör inget. Jag har hunnit (så gott som) skriva klart uppsatsen nu på morgonen, och idag ska vi ses i gruppen och redigera filmen. Det är liksom hela dagens schema, och jag kan ju stanna sent ikväll om det behövs. Fast jag har ju massor att göra... Till helgen ska vi ju till syssters nya sommarstuga nere i småland, och då måste jag ha mina stövlar med mig, som är UTE PÅ LANDET. P behövde oxå ut på landet för att kolla till båten så jag hoppas vi kan ta en tur ikväll... Men då kan jag ju inte stanna sent.. Hrmf, fast det kommer nog gå bra, vi har ju hela dagen på oss.


Snart Danmark oxå. Mums. Är så jävla fattig, så jag borde ju inte, men vafan... Det får bli så. Måste fan få leva lite också.


Och fan va det regnar, det lär ju vara en sjö i husvagnen, måste ut på landet av den anledningen oxå! Hrmf, borde köpa ny vagn nu, och inte vänta till vårens överpriser... Ack ack ack, många tankar nu... 


Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards