blajblaj

Alla inlägg den 24 november 2014

Av blajblaj - 24 november 2014 07:37

Då var det dags igen. Idag börjar en ny del i kursen materiell kultur. Den här delen heter T-Shirten ( eller nåt liknande orkar inte kolla schemat just nu ) och handlar väl om hållbarhet, att återanvända och till det har vi ett poltiskt tema. Kan bli hur jävla kul som helst. Eller så säger dom att det är grupparbete och då går jag fan av. Hahaah, beroende på vem man hamnar med då alltså. Till imorgon ska vi ha läst en ganska stor text på engelska och jag har hunnit ungefär en tredjedel. Det känns sådär. Den är jättebra men tungläst. Det går liksom långsamt om man säger så. Men men, får läsa ikväll. Det e ju tur att jag iaf har börjat...   


Hela helgen har gått åt till organisering/städning, både i lägenheten och inuti. Fy fasiken va man måste ransaka sig själv på daglig basis. Det är jävligt lätt att fastna i MEMEMEME. Inte ok. Men vafan, man är ju bara människa. Sen kan man ju sträva efter att vara en så bra människa som möjligt, vilket jag personligen tycker är bäst. Och det jag hoppas att jag gör. Det är det jag försöker göra i alla fall...   


Nu är julen framme, så gott som helt och hållet. Bara min lilla julgran som saknas. Verkar ha städat bort dens fötter och pynt, men det ordnar sig. Jag vet ( typ ) vart den e...


Oj, bråttom. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards