blajblaj

Alla inlägg den 5 november 2014

Av blajblaj - 5 november 2014 08:26

Hemma heeeela dagen. Så jävla skönt. Ska skriva två sidor som ska lämnas in på fredag och så läsa en pdf (på engelska, så lite jobbigt, faktiskt) men annars... Ingenting. Mums.


Har såklart en att göra lista men hur långt jag hinner på den har jag ingen aning om, och tänker inte stressa med heller. Har tvättstugan fram till tio, och det är nog det enda husliga jag tänker göra idag, sen blir det nog soffan, med lite stickning och.... Jajamensan, Harry Potter. Kan inte gå en ledig dag utan det.  


Vi är inne på sista veckan av den här kursen, och jag kan faktiskt säga att det är min absoluta favoritkurs hitills! Det har varit och är fortfarande sjukt kul. OCh när det är kul är det fan inte jobbigt. Mmmm.. Hoppas nästa kurs blir ok. VI kommer ha Pia, helt ok lärare, men... Ja, inte jättekul. Får försöka ha dena kurs i minnet framöver.


Nä usch har ordtorka tror jag.. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards