blajblaj

Alla inlägg den 21 november 2014

Av blajblaj - 21 november 2014 07:18

Borde nog inte ens påbörja att skriva här, för det kommer säkert gå snett, och så kommer det ta tid, och jag kommer glömma. Som vanligt. Heheh...


Fittdoktorn gick bra, om man kan kalla diagnosen bakteriell vaginos bra? Det stinker i muttan och jag har fått en gel som jag ska spruta in med nåt jäkla munstycke? Ja, det gick nästan helt utan problem igårkväll, så jag antar att det kommer gå bättre ikväll. Heheh. Men jäklar vilken bra doktor jag fick, hela proceduren, undersökning, provtagning och ultraljud tog mindre än 10 min. Hann knappt märka att hon var där typ. Det var första gången jag var med om att en gynekolog tog ultraljud som typ standard, och tyvärr fick jag dåliga nyhter. Jag har tydligen en extremt fin livmoder som inget hellre vill än att bära en massa barn. Jag hade typ jättemånga skitfina ägg?? Kanske skulle sälja nåra? Heheheheh...  Fy fan va skumt att man har ägg där inne egentligen... Undrar om jag ska snöa in på livmodern? Börja teckna den, och liksom, verkligen lära mig allt? Hahhaha... Nä. Orka. Fast jag visste nog att det var så, att den va bra liksom.. Har ju vetat typ dagen efter, att jag varit preggo, och det tror jag inte ens nån läkare skulle gå med på. Men det har jag vetat! Så jag gick hem och berättade nyheten för P och han blev livrädd! HHahahahah! skulle vi vilja ha barn hade vi nog kunnat ha en unge ute om 9 månader. Huuu.. Hemska tanke.


Men det här innebär att jag inte riktigt pallar att åka med systern och fru till Linneberget. Känner inte att jag pallar en helg utan toa, när jag måste hålla på och mecka så här. Så jag stannar hemma och fortsätter mitt städande istället. Julen ska ju fram och jag har så sjuuukt mycket prylar, funtar på loppis... Hmmm... Måste verkligen rensa. Och jag är trött på att knappt komma ut eller in, ordet samlare börjar kännas rimligt.


Nä nu måste jag såklart skynda mig. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards