blajblaj

Alla inlägg den 10 november 2014

Av blajblaj - 10 november 2014 07:35

Helgen spenderades på min syster och hennes frus landställe i småland! Paradiset ligger lite utanför ett samhälle som heter Mariannelund, typ 4-5 mil från vimmerby. Huset är ta mig fan magiskt. De förra ägarna va danskar och dom har verkligen fixat stället otroligt. Dessutom fick damerna köpa lösöre för 20 000 bagis, och det visade sig vara: Stor soffgrupp a´la handgjord dansk design, stor plattv modell lagom, gediget matbord med plats för typ 10 pers inkl. stolar. 6 st sängar inkl duntäcken och kuddar, en gräsklippare och 2 trimmers! Alltså, jag kan fortsätta men jag orkar inte.. Vill bara liksom poängtera vilket jävla kap dom har gjort. Det finns en stor lada och ett stort uthus, förutom huset då alltså... Hahaha, ser fram emot en massa kommande besök, och i sommar lär det ju vara cepehärligt att va där. Mums. 


I fredags var som sagt redovisning med filmvisning på storduk. Det gick skitbra, och nu är välrdens roligaste kurs slut, Jag är lite deprimerad över det, för den kurs vi har nu kommer vara tråkigare. Nä jag vet, jag borde inte ta ut nåt i förskott.. Meeen... Hur som helst börjar jag 10 idag, jävligt skönt, för jag är jättetrött. Igårkväll gick vi och la oss klockan 21 och det var skitsvårt att gå upp i alla fall. Men, mörkret kommer ju, och med det, tröttheten.


Nu ska jag lä på  mig och sen göra gröt. Ajöss 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards