blajblaj

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av blajblaj - 2 juli 2011 18:16

Nej, jag är inte så nöjd just nu. Är extra retlig idag, hjärnan vill inte alls vara med och tänka som en vettig människa. Nej, den vill bygga luftslott, ha stora förhoppningar och försöker övertala mig att... Inte tänka bara göra. Jag är ledsen, men jag vet inte hur man gör. Jag har ingen som helst aning. Jag vet saker, jag har läst många böcker, jag har pluggat än det ena, än det andra. Men när det kommer till sånt här.. Då kan jag INGENTING. Då är jag helt jävla retarded. Tala om för mig, vad och hur jag ska göra... För jag vet inte.    


Och så ska jag på något mirakulöst sätt få igång alla tekniska prylar här hemma. Samtidigt som jag helt enkelt inte orkar, internet e åt helvete, långsamt och jävligt. Kanlboxen vägrar fungera utan skartsladd, som jag inte har. Har börjat packa upp lite smått, vilket har resulterat i ett extremt kaos, men grejer överallt.  


Jag gjorde god fattigmansmat i alla fall. Pytt i panna dränkt i pulverbearnaise... Extra kryddat såklart. Nu ska jag bara orka göra liiiite till, och sen åka iväg till JennieMuuu.


Vart tog energin vägen? Tror jag måste sova lite.   Är så jävla röksugen. Så sjukt jävla röksugen. Fan. 



Av blajblaj - 2 juli 2011 11:06

Monica Zetterlund. Mmmmmm Lyssna på det här:



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards