blajblaj

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av blajblaj - 9 juli 2011 23:49

JAPAN!!!! Wooohooooo! Gryyyym match. Fan att man inte slängde in en tusing, det hade nog gett lite pengar.   Imorgon spelar Sverige mot Australien kl 12.50 på 4:an, eller va 4:a sport?? Hur som. Den blir bra, vinna eller försvinna.


Idag har jag fan hunnit med en hel del: Landet, cykletur, glass på kajen, cykletur, dopp, grillning, halv vm match, dopp, match, och nu e jag hemma. Jag tror jag kommer sova som en gud inatt. Jag tror verkligen det.  


Ja just det ja... Varför vill man bara ha det man inte kan få? Det slår aldrig fel  Nåväl man får väl göra det bästa av situationen.. Har jag hört. Typ. Eller nåt.  


Godnatt     



Av blajblaj - 9 juli 2011 08:27

Eller, jag säger som Cornelis: "God jul och gott nytt år, och blir det inget gott år är det nytt i alla fall" Tycker jag låter så bra. Man kommer inte undan hur man än försöker..  


Vaknade ungefär 100 gånger... Ok, jag ljuger. Jag vaknade exakt 3 gånger inatt av att jag var JÄTTEKISSNÖDIG... Hur konstigt e det? Men jag vet, jag vet.. Börjar bli gammal, bespara er kommentarer!! På tal om det börjar jag bli riktig rädd för att det är en surprisefest på g. Jag gillar´t inte. Inte alls. Utan att vara, ja inte vet jag, pretto, martyr, sur... Nä, alltså jag gillar verkligen inte sånt jag inte själv har kontroll över. Och tänk om festen SUGER. Ja då hade jag ju garanterar fixat en bättre själv! Faaan.  Ja, för hur säger man det utan att verka "mememememememememememem"??? Jo du, jag vill verkligen inte ha någon överaskningsfest!! Öhh. Nä vaddå, trodde du att du skulle få det? Faaan. Jag ska "utpressa" Jessica idag, hon har ALDRIG kunnat hålla tyst! Höhöhöhö  





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards