blajblaj

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av blajblaj - 23 juli 2011 23:07

Fick ett sms från fet-Mats, han är i huvudstaden och vill fika. För i helvete, nu hade jag chansen att göra om göra rätt, och då e jag i Danmark. Vill tillägga att han till vardags bor i köpenhamn. I Danmark. Visserligen 10000 mil från där jag är just nu, men ändå!


Jag vill ALDRIG åka härifrån:  Kvällspromenad på stranden iz tha Sheit!! Mmmmmums.   Det är så vackert här att man nästan blir tårögd.Eller, ok, jag blir det. Snart dags att sova så man orkar med morgondagen.  

Av blajblaj - 23 juli 2011 10:56

Kaos på en ö i Norge, helt enkelt fruktansvärt, samtidigt sitter jag här och verkligen njuter av att vara i Danmark. Så upp och ner kan det vara. Jag fick tag på min vän Celine, som var på plats inne i Oslo när det smällde, hon skriver att det är fullständigt kaos. Jag kan inte begripa hur det går till. Eller hur det känns. Jag känner däremot en extrem lättnad över att inte vara där. Så självisk kan man vara.


Känner mig förvånansvärt fräsch, efter att bara ha sovit 3 timmar nu på morgonen:   Ja. Jag har en jäääääättestor finne på hakan. Den är sann. Min Pappa, är inte som alla andra:   Hahha, behöver jag nämna att det är dåligt väder?? LÖKKEN by storm:    Mmmm, jag vill ALDRIG åka hem.        

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards