blajblaj

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av blajblaj - 10 juli 2011 23:34

Det har varit en helt underbar helg måste jag säga. Alldeles för mycket god mat, mycket trevlig fotboll, roligt sällskap och framför allt, min hjärna fick sig en liten välförtjänt paus... Det finns såklart en hel del minus med helgen oxå, bland annat:   Tror inte det syns så bra, men man kan lugnt påstå att jag har fått ett... Ehhh, "litet" myrproblem precis vid ytterdörren. Inget biter på dom jävlarna, varken ett par liter vatten utspätt med kaustiksoda, MrMuscles ovencleans eller yesvatten. Så imorrn får jag köpa goda gamla vitpepparn och hoppas på det bästa... Förra året hjälpte det och gelsprit... Men då tog jag dom på våren. Nu har Fredrik bott hos mig och antagligen inte ens sett myrornas invasion. Och så fick jag vänta på systern 10 minuter imorse:   Och då fanns det inget annat alternativ än att sätta sig i ett fönster och glo. Och ta egobilder såklart!!!   Ok, nu bör jag sova. Önskar jag hade sällskap till det, men va fan, man kan inte få allt man vill här i livet, right???     

Av blajblaj - 10 juli 2011 19:55

Brasilien. Usch vilket tråkigt fulspel. Vi är inne i slutet av förlängning, och det ser dessvärre ut som om brazil vinner  


JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! USA kvitterade!!! Straffar!!!! 


Underbart!!! USA vann på straffar... ujujuj!!!

Av blajblaj - 10 juli 2011 15:25

SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Vi e grymma! UNDERBAR match!! dam fotboll när den är som bäst. Och nu väntar semifinal på ons kl 20.00, på fyran. Mmmmmmm


Det blir grill idag oxå, mot affärn!


  

Av blajblaj - 10 juli 2011 10:06

Mmmmm, jag kommer nog bli härligt tjock och fin, men det är det garanterat värt. Jävlar va gott det va!!   Jag tycker jag har förtjänat det!! Ska väl försöka röra lite på mig idag oxå, om det blir en joggingrunda eller en cykeltur får framtiden utvisa...  


Idag = SVERIGE-AUSTRALIEN!!! 12.50, på fyran. Nån av fyrakanalerna. troligtvis sport. Kanske vanliga med tanke på att det e Sverige. Ok nuff.


Ska jag ta det ena valet eller det andra??? Usch jag har aldrig gillat att lägga upp mig på fat. Och nu vet jag inte, det känns inte så farligt men ändå inte bra... Förstår du mig?    Ok nu ska jag kolla buss eller tåg, ska till sjöstan!     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards