blajblaj

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av blajblaj - 14 juli 2011 17:55

Pappa behövde klippning och morrmorr fyller 75 år. Morrmorr fyller egentligen på lördag, men det gör Amilla oxå, och jag har så sjukt mycket då så jag vet inte hur jag ens ska hinna tänka.       Och så min syster. Hon är inte som alla andra...:   Hehehhehe.       

Av blajblaj - 14 juli 2011 13:19

Det tar liksom inte slut, det e det som e grejen. Jag vet inte varför det känns så tungt och motigt men. Ja, man kan kanske inte va bäst på ALLT.. Eller? Jag kan ge mig fan på det här oxå. Typ: jag ska inte dricka. Check. Jag ska inte röka. Check. Jag ska klara av att ringa 30 samtal på en dag.... Mmmm, borde inte va så svårt.


  Ja så snygg kan man va när man "jobbar" hemifrån! Heheheheh. Trött. Känns som för mycket på en gång, och egentligen för lite. OCH sommaren springer iväg utan att jag upplever den. Isch. Usch. Harry Potter imorgon med EMMIS! Puh.. Där hade jag tur.   


    

Av blajblaj - 14 juli 2011 10:07

Jag vet vad jag måste göra. Jag vet hur det går till. Jag vet... Och ändå är det så svårt. Varför? Pepepepepepepepepeepppppppa mig själv. Inget hjälper. Absout ingenting. GAAAAHHHHHHHH

Av blajblaj - 14 juli 2011 07:40

Ok, en ny morgon. Ibland blir jag rädd, det känns verkligen som om livet springer iväg. Jag skrev exakt samma sak bara för några timmar sen, och nu är dom borta. Hur ska man hinna? Hur ska man veta hur man ska göra för att få ut mesta möjliga av en dag? Jag vet att jag borde leva mer i nuet. Men det är svårt.  


Så mycket problem som finns där ute, och google låter mig få läsa om allt, herregud alltså. Ibland vill jag bara säga upp allt och flytta ut i skogen och bli självförsörjande och konstig... are. Utan dator, telefon, tv... Det vore nåt. 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards