blajblaj

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av blajblaj - 16 juli 2011 16:42

Vad hände nu? Blev helt plötsligt jättenere, och vet inte vad jag ska ta mig till. Skiter i klänningshelvetet oxå. Vem fan försöker jag lura? Jeans o tröja? Jatack. Och fotbollen kan fan dra åt helvete. Och Stina e i stan, men inte med mig... Hon har inte ens hört av sig.  


Trösta mig...  

Av blajblaj - 16 juli 2011 15:58

Vad är meningen med att vara ute och springa i skogen, när både frukost, lunch och middag består av godis, kakor och bullar?? Hahahahah känner mig helt värdelös faktiskt...     Svårt att tro att detta är i fiskis! Svårt och tror att jag EGENTLIGEN är snygg!! HAHAHAAH Presenten e färdig iaf:   Och jag troooooor att jag har bestämt min outfit. Fy fan, jag har hela lägenheten full med kläder och ändå "ingenting" att ta på mig!! Hur e den ekvationen möjlig?     Får bli detta, orkar inte mer. Måste ju sminka mig och fanskap... Puh. Jobbigt att gå på fest. Jag gör ju aldrig det nu för tiden, så när det väl händer, blir det värsta grejen!!! Hahhahah Precis som för Kissie som ALDRIG har varit utanför sthlm, tidigare. HEHEHEHE  Dagens i-landsproblem, check! Och bara för min stress i outfits och presentmakeri så luktar jag nu svett. Trots att jag duschade för ca. 1 timme sen. Fan.         

Av blajblaj - 16 juli 2011 10:42

Vaknade nu vid halv elva.. Inte så bra med tanke på mitt schema för dagen: Sitter i detta nu och försöker förfärdiga en present till Amilla. Jag är ju så där eckligt tokrolig, så jag virkar en liten... Behållare? Till en liten spritflaska. Och så har jag gjort ett "minneskollage" från vår resa till Turkiet för 100 år sen.. Höhöhö Mycket underhållande. Vet dock inte om hon kommer tycka det. Hon vägde ju typ dubbelt så mycket på den tiden och det kanske e jobbigt att se?? Usch va dåligt samvete jag fick nu.. Tänk om hon blir ledsen. Jag tänkte inte ens så långt. Nej, fan hon har humor hon kan ta det... Wish me luck. Jag ska i alla fall tvinga mig att ta enormt mycket kort ikväll! Ska ta kort på presenterna och lägga upp när det e färdigt!!  


Det blev godis till frukost idag, hade kvar från bion igår. Hittade NÄSTAN rätt present till Emma oxå, den rätta var slut... På bilden har hon en av av dom på:     Har hunnit prata med morrmorr oxå, 75 år idag, jag och Jessica tar en sväg över dit senare idag. Jag ska hinna springa långa rundan innan dess tänkte jag. Jimmy och Elisabeth hade tydligen inte hört av sig alls. Jävla idioter. Dom har ju totalignorerat min inbjudan oxå. Dom FÅR inte följa med längre, även om dom vill! HA. Och så hoppas jag dom cyklar och välter. HA! 


OCH så är det ju bronsmatch idag. Men jag tror jag måste skita i den.   Känner mig fortfarande lite besviken på senaste matchen och ja, jag vet inte. Så mycket annat idag helt enkelt...   

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards