blajblaj

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av blajblaj - 4 juli 2011 14:11

Jobbade hos systern ett par timmar, fick en ganska lång agenda att hinna göra innan fredag! Vilket känns både roligt och mycket märkligt.   Behöver ta en dusch, och få i mig lite mer energi. Ska ha tvättstugan ikväll och ÄNTLIGEN få tvätta alla sängatiraljer. Uäk, luktar så äckligt att jag inte vill vara i närheten av min annars så trevliga säng. Men nu blir det andra bullar. Vilket osökt får mig att tänka: ska jag baka bullar? JennieMuuu? VIll du ha lite bullar  ???? Måste ändå ner och handla tvättmedel, så lite mjöl och jäst ska väl inte va så svårt...


Nä nu blire dusch, kan inte koncentrera mig.    

Av blajblaj - 4 juli 2011 08:36

Första dagen på resten a mitt liv. Det är idag det. Har sovit lite muppigt ett par bra timmar i soffan hos JennieMuuu, bytte till en säng vid halv fyra och har sovit gött sen dess. Nu bär det strax av till systern för arbeid!!    Måste köpa med mig en tandborste, det pågår ett krig i min mun, as we speak.. Skulle ju egentligen åkt hem igår kväll..


Och så förstår jag inte varför hjärnan ska bete sig. Bete sig jävligt helt enkelt.. Nåväl, det har jag ju sagt gång på gång, ur funktion.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards