blajblaj

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av blajblaj - 3 juli 2011 09:57

Jag somnade visserligen sent. MEN... Jag sov hela natten. Ok, jag vaknade till nån gång, men inte så där som det har varit, medatt inte kunna somna om. Yey!!!! Det kanske behövdes lite förtvivlan, och depp för att få det att lyckas. Idag känner jag mig pigg, utvilad och riktigt glad. Jag har ju massor att göra och se, och hinna och fixa och trixa med!! Hahahha, hatar hurtfriska, tokroliga människor. Welcome to my world...   



Av blajblaj - 3 juli 2011 01:53

Mår så där konstigt igen. Vill verkligen röka. Känner inte att något är värt. Kan inte förklara det riktigt, men det känns bara inte värt.. Och för första gången på många, MÅNGA år... Känner jag, att det hade varit så otroligt skönt att dela säng med någon, få krypa ihop med den där speciella människan... Du vet? Hmmm.. Ja, jag går väl till sängs då. Hehehehe som vanligt! Och fy fasiken vad gärna jag hade gått till sängs någon annanstans än just här. I min jävla lägenhet. FY. Jag är aldrig nöjd, och jag skäms fan över det. Dags att suta larva sig... GODNATT.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards