blajblaj

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av blajblaj - 19 juli 2011 21:10

Det har varit en jävligt nice dag idag.. Lugn och skön   Det är ganska häftigt att hjärnan ibland faktiskt lyssnar på en. När man bestämmer sig liksom. Det känns bättre och bättre. Det är bra. Och så har jag ju...   Hihihihhihi! Men det är MIN hemlighet, bara min... Ja, och din förstås!!


Har precis kommit hem från ett helt fantastiskt kvällsdopp. Så sjukt skönt när man väl kommer i! Jag älskar att bada på sommrarna. Det är fan i mig det BÄSTA.


Fastnade i att kolla gamla bilder, herregud va åren går. Helt otroligt. Jag är så gammal. Jag måste fan bli vuxen nån dag!     

  Hahahah hittade YTTERLIGARE en bild på systeryster när hon.. Ja, inte är som alla andra!!! Hahahah Och fan va jag och Jenny e lika! Hihih Jenny o Jenny liksom, vad säger det om min syster!!! Hehheheheh   

   Dags att bli korthårig igen??? Ohhh, jag vill. Tror jag. 


Eller:   Så här kanske, halvlångt med snelugg?? Fast jag e sugen på ett riktigt afrokrull. Om det ens e möjligt! Hahahahahha Nä nu ska jag spela lite sen blire bingen, måste få sova inatt. Är tröttare än grisen.


    

Av blajblaj - 19 juli 2011 09:29

Ny dag. Nya tag... Idag blir det, förhoppningsvis, ett par samtal. Och sen hem till systern, för lite arbeid. Känner mig lite urlakad idag, har inte sovit bra alls. Vred och vände mig som en galning.  


MEN, nu blir det nya glada tag. Jag ska inte deppa mer. Det hjälper ingen!!!   


Over n´out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards