blajblaj

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av blajblaj - 21 juli 2011 22:59

Alltid samma sak. Och så den, och den, och den och 3 par skor, och så den klänningen, som jag ALDRIG skulle sätta på mig här hemma, men tänk OM jag vill ha den när jag är där? Hur dum får man bli?  


Ok nu kör vi: underkläder för lite mer än en vecka? Check! Varm tröja? Check! Bikini? Check! Handdukar? Check! Och så lite annan skit, typ schamp och sånt. Check! Pengar på kontot, resan betald, biljetter? Check! Ja men dåså.


OBS! Note to self: släng vattenmelonen som ligger på diskbänken och redan är gammal!!! Skulle bli MYCKET otrevligt att glömma den där.  


Ska jag ta med Herr Rubik? Oh, beslutsångest. Oscar var finns du när man behöver dig??? Men skissblocket e med iaf, och tillbehören. Och UNO. Ok, nu orkar jag inte ha resfeber längre  Nu vill jag bara vara klar att åka. Godnatt.

Av blajblaj - 21 juli 2011 17:10

  Eller, har jag överhuvudtaget, någonsin haft energi? Inte fan vet jag. Ibland känns det som om jag är jättedriven, hittar på saker hela tiden och faktiskt GÖR något åt mitt liv. Andra gånger känns det som om jag sitter på min gigantiska rumpa och gör...


...Absolut ingenting faktiskt. Fan alltså. Jag är ju periodare vad gäller mitt bloggläsande, och just nu är jag ju lite besatt av Kissie och Blondinbella. Jag läste aldrig blondinbella när hon var som populärast och det var nog tur det. Kissie e nog nu ungefär som blondinbella var då och det räcker med en sån.   Men allvarligt. Blondinbella e fan business. På riktigt. Hon tjänar bra med pengar och har typ 4 olika företag. Hon driver en tidning, skriver en bok, pluggar till riskkapitalist i Zurich och ska starta en gymnasieskola. Puh!!! Hur i helvete??? Man FÅR bara inte jämföra sig med ett sånt här knippe energi, för... Hon måste ju gå på nåt. Eller?? Ja, just det ja, hon bloggar ju oxå! När hon var som störst hade hon 500.000 läsare om dagen. OM DAGEN. Nu har hon bara 350.000 st... Om dagen alltså. Hahahah jag blev superglad och astaggad för mina 42 ( eller vad det var   ) förra MÅNADEN!!!!!! Hahahahahahah Ja vad ska man säga. Nej, jag KAN helt enkelt inte jämföra mig med det där. Det skulle bli min död!    


Vill ha så himlans supergärna. Visste faktiskt inte att man kunde ha capaybaras som husdjur! Min tanke var bara att googla fram en bild inför min kommande ( önske) tatuering, men jag fick fram denna bild!!! Och  nu kan jag inte tänka mig NÅGOT annat djur. EVER. Eller jo, jag ska såklart ha min kärlek oxå, och dom ska bli bästa vänner. Det vet jag säkert     

Av blajblaj - 21 juli 2011 13:02

Jag vill åka nuuuu. NU. NUUUUUUUU! Det ska bli så skönt. Och jag VÄGRAR tänka mer på min jävla födelsedag. Fan.

Av blajblaj - 21 juli 2011 09:21

Vad är detta? Varför ska det regna på detta viset? Har hört att det är fint väder i Danmark i alla fall. Och konstigt nog får jag ju alltid Danmarkslängtan när det regnar! Hihih, nu drar vi snart!!


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag funderar och funderar, men jag kommer fan inte fram till något nytt. Jag behöver jobba, that mutch is clear. Men hur, vad, vem, när, var, det är en annan fråga. Eller fem andra frågor faktiskt  


Och jag har en sån stooor finne på hakan, det är nästan så den måste dokumenteras och läggas ut för ja.. Det är nog inte ens en finne. Det är nog en helt ny värld. Kanske till och med ett universum. Vem vet.


Ok. Hitt´på nåt.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards