blajblaj

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av blajblaj - 6 juli 2011 23:32

Hittade den här när jag satt och funderade på vad jag vill ha för tatuering...    Undrar hur man skulle göra den som tatuering...???? Blir till att ta fram skissblocket     

Av blajblaj - 6 juli 2011 23:09

Åkte till systern ganska direkt efter att jag skrev imorse. Vi snackade och snackade och nu känns det mycket bättre. Det är klart det löser sig!! Det gör det alltid, men ja.. Ibland känns det bara för mycket. Ibland vill man bara att man ska va en sån där vanlig människa, utan hopp och drömmar. En som bara flyter med, i sitt lilla jobb, med sitt lilla radhus och sin lilla familj, med 1,2 barn osv... Men. Vill man det EGENTLIGEN??   


Och vi VANN!!! Mot USA... Underbart. Det va en gryyym match. Mot guldet!


Ja just det ja, kan du flytta ut ur mitt huvud? Det finns faktiskt inte plats för dig där, märker du inte det? Är det inte VÄÄÄÄLDIGT trångt? Jag skulle uppskatta om du gick frivilligt, vore jobbigt att behöva kalla in kavalleriet. Ok?   

Av blajblaj - 6 juli 2011 09:24

Är det så smart att starta företag med sin syster? Svaret är nej. Det är inte smart alls. Och hur fan kan det vara så att allt skiter sig? JÄMT OCH STÄNDIGT? I ta mig fan ALLT jag tar mig för. Och då menar jag allt, både privat och arbetsmässigt. Jag orkar faktiskt inte. Jag vill så gärna ha en cigg just nu... Jag skulle vilja ha nån som kramar om mig och säger att det löser sig. Men jag vet hur det blir: Jag kommer sitta idag och grina över livet i allmänhet, och sen rycka upp mig. För det e så jag gör. Jämt. Behöver lite frid.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards