blajblaj

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av blajblaj - 8 juli 2011 21:34

Ja, alltså, egentligen vill jag inte sätta in mig själv i den där rubriken, men jag måste väl... Den här statusen såg jag att en av mina "vänner" på fazebok hade: "Bättre med några få nära vänner än massor av ytliga..
Men men.. en del tänker ju bara på att va populär.. hur fan orkar man?"


Helt jävla skitallvarligt... Skriver man så här när man e 30? Eller borde man ha vuxit upp från det för LÄNGE SEN? Va? VA?? VA??!!!



Av blajblaj - 8 juli 2011 19:11

Det blev inget fika idag...   Men, ja, det är ju inte så mycket att göra åt när den man ska fika med är i Italien.   Så, nog deppat över det!!


Så här ser det ut när man har eget företag:     Eller, så här ser det ut när jag och min syster har eget företag! HAHA Det var en riktigt bra dag idag. Vi fick mycket gjort och det går fan i mig framåt! Jag var väl hemma vid typ fyra eller nåt, och då var jag så duktig att jag pckade upp dom lådorna som har stått och hånat mig i köket! Sen lagade jag mat... Och tro det eller ej! Jag hann fota!!   TROTS att jag var hungrigare än grisen. Behöver jag säga att det smakade GUDOMLIGT? Det är kyckling... Gratängisch-aktigt, gott va det hur som helst!


Imorrn blire landet med morrmorr och systern, lite mer jobb och sen vidare till fotboll. Kvartsfinal mellan England och Frankrike kl 17.50 Tror det kommer bli en rolig match. Jag gillar ju England, såattehhh. Sen spelar Tyskland mot Japan kl 20.00, och DET mina vänner är en match värd att se! Tyskland är vinnartippade, så fatta va kul om Japan kliver in och vinner!!! Ipso Facto, vi håller på Japan! Allt är möjligt i den vackra sporten FOTBOLL! Tror jag ska ge mig ut bränna gratängen! Fin kväll för lite spring!

Av blajblaj - 8 juli 2011 11:41

  Systern och jag sitter och jobbar på hennes balkong i sjöstan, Jag försökte ta en bild av mig själv med min dator men hennes är så mycket större så jag får mindervärdeskomplex!!... Det får bli en bild på en sommartjej istället     Heheheheh!!!  Det snurrade in en massa tråkiga moln nyss, men jag hoppas det blir en trevlig eftermiddag i alla fall!!          

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards