blajblaj

Alla inlägg den 3 september 2014

Av blajblaj - 3 september 2014 08:24

Den är lite mer avlägsen nu, då det har visat sig att jag har en konkurent. En köpare har lagt skambudet 125 000 kr! MEN, jag är inte nedslagen än, jag känner att jag (om jag fortfarande älskar huset efter visningen OCH överhuvudtaget får ett lån) kan lägga 10 000 till. Och höjer hen då.. Ja då är det inte mitt hus trots allt. Håll tummarna.


Idag ska jag och syster ut till landet, vi ska rensa lite och göra klart inför vintern. Det kommer bli mysigt tror jag. Och till helgen väntar Mora. Syster följer med dit också, och har bokat hotell till oss!!   Mycket trevligt! Jag längtar verkligen! Hahahah.. Har haft dalalängtan länge nu. 


Skolan börjar kl 13.00 idag, så jag har lååång tid nu på morgonen. Egentligen borde jag läsa lite kurslitteratur men jag orkar inte just nu. Vill sy klart min korg först. Just ja, det har jag glömt skryta om: Jag lyckades (med lite hjälp av P) laga min symaskin! Jag plockade isär och mekade som värsta proffset. Och nu går den som smort. Det känns liksom alltid så jävla tillfredställande att laga saker, och fixa saker. Jag gillar´t .


En kvinna ska vara som en god sås. Reda sig själv

 


Nä nu ska jag hetsa lite. 1. Göra klart korgen. 2. Läsa minst 5 sidor kurslitteratur. 3. Äta lunch. 4. Åka till skolan! Wooohoooo!! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards