blajblaj

Alla inlägg den 18 september 2014

Av blajblaj - 18 september 2014 08:58

Och som vanligt inträffar ett konstigt antiklimax... Jag VILL ha en ny telefon, men det är så jobbigt att byta! Och man ska få med alla nummer, och man ska få igång alla spel (på samma bana som man var på! HRMF!) Och man ska LÄRA sig en ny telefon....... Gruff... Jag är lat och det står jag för. Hur som helst ligger min Samsung Galxy S4 på laddning as we speak och jag hoppas den hinner ordna till sig innan jag ska dra till skolan... Som jag egentligen inte behöver åka till idag, men... Ja, jag gör det ändå. *pretto*


Igår var jag på uppstartsmöte med F! Nacka. En mycket informell grupp till att börja med men den kommer troligtvis bli mer och mer seriös allteftersom. Jag drabbas ju alltid av mindervärdeskomplex när jag hamnar i ett rum fullt med kompetenta damer (och två män i detta fall) och jag känner liksom alltid att jag vill fly hals över huvud, för det där med kunnighet är läskigt. Att jag sen var den enda som tog av mig skorna (samma lokaler som en fritidsgård) gjorde ju inte sakne bättre. Hahahah... Jag vet att jag kan en massa saker jag oxå, men jag känner mig alltid lite sämre när andra, som är kunnigare, är i rummet. Det här har jag ju förstått har med självkänsla att göra och är en direkt bieffekt med att vara alkis, och ja, inte bara missbrukare såklart, utan folk generellt ( ibland dom som mår dåligt men oftast bara vanligt fölk) som inte har jobbat med just, självkänslan. Jag jobbar på det och trots att jag egentligen ALDRIG någonsin vill träffa dessa människor igen så känner jag att jag måste. Och att det kommer bli bra när jag väl har vant mig. Och när jag väl inser att jag också KAN. Oj vad snurrigt det där blev.. Jag tror ni fattar vad jag menar?...


Nu ska jag dricka mer kaffe och sen försöka mig på den där listan jag gjorde igår! Som jag liksom inte hann så mycket på. Det ska hinnas idag. Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards