blajblaj

Alla inlägg den 24 september 2014

Av blajblaj - 24 september 2014 08:28

Jag har fått nån typ av medelåldersalzheimers... Jag minns inget, är trött hela tiden och orkar ingenting. Huuu.. Nä men det är kanske den analkande vintern, vad vet jag... Det va tydligen fem grader imorse när P åkte till jobbet, det borde betyda vinter. Hehehe...


Igår lyckades jag faktiskt göra lite nytta. Den uppgift jag hade sagt att jag borde hinna klart, den hann jag klart. SKa bara skicka in den och antagligen få den tillbaka för lite småändringar och sen är det klart! Jag hann läsa en hel del av boken men inte så mycket som jag ville, och jag hann planera för mitt foto som jag ska ta i helgen.


Min telefon krånglar oxå, den verkar ha svårt att hitta internet och nu när jag har börjat OM med CandyCrush(!!!) så vill jag ju komma fram fort. Alltså göra precis som innan och köpa mina biljetter. Men antingen säger den att jag måste logga in på facebook eller bara att den inte kunde kontakta butiken! Blasch! Har försökt stänga av WiFi då jag tror det kan ha med det att göra. Hrfm! Eller kanske att det är 4g?? Vet inte, men störigt är det.


Idag är det gruppworkshop i skolan. Och jag bara VET att jag kommer hamna med jävla Kristina igen... Faaaaan... Jag orkar inte med hennes hånskratt och nedvärderande. Huuu. Jag har kommit på ytterligare en grej som kan vara anledning: Hon är bästis med Frida (som är mammaledig men som gick i klassen förra året) och Frida kanske har berättat om min inställning till barn?? Långsökt men den här Kristina är en sån där MAMMA. Som liksom lever för att vara MAMMA. EN sån där som jag aldrig någonsin kommer kunna förstå. Hmm... Kan ju va det. Äsch, eller så är det skitisamma. Huuu.. VIll inte vara i hennes grupp hur som helst.


NÄsta kurs blir dock värre: då har jag både Gustav, Marie och Kristina i min grupp. Snyft.


N'ä nu ska jag äta frulle och sen plugga och sen till skolan... Ajössss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards