blajblaj

Alla inlägg den 13 september 2014

Av blajblaj - 13 september 2014 10:18

Men så har det säkert dykt upp nåt annat mer intressant och så har jag pysslat med det istället. Så därav min bloggtorka. Redovisningen nr 2 gick bra, jag blev behandlad med klapp på huvvet och lite: "ja men lilla retard, du kan ju försöka så gott det går" *klapp klapp* Så jag tänker behålla min femhunka, trots att jag inte direkt fick skit. Ha. Sen har vi ju haft redovisning av uppgift 3 oxå. Det var ett litet grupparbete, som faktiskt var riktigt roligt att göra. Jag hamnde med Malin (sjukt bra människa) och Kristina (ny tjej som varit mammaledig i två omgångar, började konstfack första gången 2009(!), 25 år gammal och enligt min mening alldeles för skitnödig, men jag återkommer nog till det) Vi hamnade på ett torgmöte med SD och formulerade vårt arbete till "motstånd". VI gick också in på fotografiska och manifestade lite... Och det blev bra. Jag fick stå ut med lite dömande feministlarv från Kristina men det e ok. Jag behöver inte hennes godkännande.   Nu har vi fått uppgift 4 och den är individuell. Den e skit men jag måste ju göra den för att överhuvudtaget kunna få G i kursen.. Heheh.. Men det är inlämning om 3 veckor så det är inte bråttom.


Idag måste jag ut på landet, antar att en klippning till är att föredar, men jag har ingen bensin och vet ärligt talat inte vad det ska vara för bensin heller... Hrmf. Får väl ringa pappa och kolla. Måste ju tömma det där jäkla kylskåpet som jag har sagt att jag ska göra i flera veckor nu.. Hehehe.. Får se om jag orkar lyfta in lite möbler i vagnen, det är liskom så otympligt att man måste vara två, men det är ju skit. Jag orkar inte vänta på att nån i min närhet ska ha tid/orka hjälpa till. Så jag får väl göra det själv. Så nu är det dags att klä på sig och dra.


Hej då!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards