blajblaj

Alla inlägg den 22 september 2014

Av blajblaj - 22 september 2014 07:30

Och när det regnar kommer ångesten för landet in. Det läcker som sagt genom takluckan på vagnen och nu har det regnat non stop i 18 timmar. Och det har regnat mycket. SÅ jag måste nog ta mig ut nån dag i veckan och tömma hinkarna. Hrmf, det e ett jävla bestyr med att ha husvagn!


Inte har jag lyckats stryka något från listan heller. Jag har så sjukt mycket plugg nu att jag börjar bli orolig på riktigt. Lyckades läsa klart den jobbigaste texten igår, men jag har en hel bok kvar att läsa. På två dagar! Och sen har jag en uppsats, en "uppgift" (för krångligt att förklara men den är ämnesdidaktisk) och en fotouppgift. Fast alltså, jag ska fan inte klaga. Det kunde varit tusen gånger värre. Jag kunde haft ett sketet slitjobb på en restaurang med arbetskamrater från helvetet. Mmmmm, det har jag inte. Mums. Åh va jag gillar att plugga! 


Nu fick jag bråttom, ajöss   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards