blajblaj

Alla inlägg den 19 september 2014

Av blajblaj - 19 september 2014 08:19

Jag har så svårt för att vänja mig vid nya telefonen. Ja, överlag är det alltid så när jag köper något nytt tekniskt. Jag får nån blockering och undrar varför vi inte bara bor ute på landet utan el och vatten allihop, det hade varit bättre. OCH dessutom får jag inte med mig spelen, dom är telefonbundna vilket betyder BÖRJA OM?!?! Nä.. Skulle inte tro det. Jag kanske kan ha två telefoner? En för spel och en fär det andra? Hmmm...


Igår sydde jag en ryggsäck som jag från början hade tänkt trycka på idag, men den blev så bra så jag vill inte göra det. Istället har jag haft lite syfabrik och prodcerat tre stycken små tygpåsar, som jag tänker ha som skopåsar. OCh då såklart trycka nån form av sko på dom. Hehehe... Det får bli dagens uppgift. Sen MÅSTE jag ju plugga! Fattar inte varför det är svårt att komma igång nu??!?!? Störigt som fan och dessutom stressande. Huuu...


Landet för hela slanten i helgen, det blir bra. Förhoppningsvis ta ner tältet och frosta av frysen. Ja, vi får se, det är ju trots allt städdag så det finns ju ton av andra saker som ska göras oxå.


Nä nu ska jag stress lite mer och sen till skolan. Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards