blajblaj

Alla inlägg den 10 september 2014

Av blajblaj - 10 september 2014 07:55

Den här magsjukan håller i sig. Inte i magen dock, nu har jag en sån extrem värk i kroppen.. Det kan ju bero på att man var vaken nästan en hel natt och låg liksom ihopkrupen i en soffa och slumrade... Och det komer såklart gå över. Det fattar jag också, men det är så störigt, jag har liksom ingen rörelsefömåga, är helt stel i sidorna längs med ryggen. Skulle haft sjukgymnastik idag men jag avbokade det. Vet inte om jag kommer ha tid att gå ( alltså tid att prioritera till detta) nåt mer. Har ett återbesök på SÖS den 6:e oktober och man får väl se vad dom säger då. Vet att jag borde fortsätta men jag KAN liksom inte sätta tid till det. Det är böcker som ska läsas, utställningar som ska gås på  och uppgifter som ska skapas. OCH jag måste få vara ledig ibland. Det är ju det livet handlar om. Allt jag gör, gör jag för att få vara ledig.


Idag börjar jag kl 13.00 och har redovisning med fotouppgift nr 2. Det skrämmer mig lite eftersom jag inte har haft nån handledning med Tina (läraren) och eftersom hon hatar mig. Jag sätter 500 kr på att jag kommer få skit, och att allt jag har gjort är fel. Hahahaha, ni tror jag överdriver. Det gör jag inte. MEN det som hjälper upp situationen är att jag har 4 andra lärare som ska ge betyg i samma kurs och då kan jag helt enkelt inte få IG. HA. 


Nu ska jag dricka lite blåbärssoppa och klämma i mig nån macka. Sen blir det plugga. Sen blir det skola. Wish me luck!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards