blajblaj

Alla inlägg den 17 september 2014

Av blajblaj - 17 september 2014 09:32

Idag ska jag hinna mssor av saker innan det är dags för eftermiddagspass på konstfack. På dagens lektion ska vi gå igenom högtryck, och jag vet, det låter som något väderinspirerat men det är det INTE. Vi har just lärt oss djuptryck och det är när man ristar i något material, färgar in ristningarna och sen trycker med en press. Högtryck är när man skär ut ett mönster el dyl och och sen färgar in det man inte har skärt bort, och trycker med en press.   Härliga dagar!


Jag känner mig lite stressad för jag har redan gjort massor med saker och timmarna har knatat på, men jag har bara lyckats stryka en grej från listan! Det är så dumt när man försöker multitaska, då blir liksom inget gjort istället. Heheh... Ska ta och klä på mig och gå ner och hämta ut min nya telefon iaf! Samsung galaxy s4. WooopWooop!!!


Sen SKA jag hinna läsa i en timme och sen SKA jag hinna påbörja mitt paper. Mmmm. SKA.


Nu mot centrum...   



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards