blajblaj

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

En till sömnlös natt...

Av blajblaj - 13 juli 2011 03:11

Är detta början på ännu en period av fantastisk insomnia? Vi pratade länge igår, och det var många saker som kom upp. Vi trodde vi kom fram till en av anledningarna till gårnattens insomnia, men, ja, tydligen så.. Eller så bara sitter det i. Hela skiten. Jag har så mycket större problem än jag kan föreställa mig, och det värsta är att så fort man har sagt dom högt så finns dom. Och då måste man ta itu med dom...   Jag e så trött på det här skalet som finns runt mig. Fast det är det som är så konstigt, det känns lättare och lättare, samtidigt som det gör ondare och blir svårare. Svårt att förklara, men du fattar nog. Men jag är inte bara trött på det, jag är trött på att kämpa hela jävla tiden. Och jag tror att när man van att kämpa för minsta lilla skitsak man vill ha, så ser man inte dom där "lätta" sakerna. Typ dom där som bara finns där för att ta så att säga. "Andra säger lycka, finns i ett ögonblick... Fast dom aldrig hann ifatt, det dom fick..." Jag vet inte om jag orkar "ta itu" ( det jävla modeordet  ) med fler saker... Har jag inte haft nog? Hahahah jag får se det som att jag är nära Nirvana. Ju närmre, ju svårare.


Man får saker gjorda i alla fall... När man inte kan sova, gick upp för att ordna lite te, och tänkte: jag kan ju diska lite när jag ändå bara väntar på vattnet och så.   


Och så tänker jag på dig. Du har funntis där så länge, det har egentligen bara varit för mig att ta för mig. Men det har jag inte gjort. Det var nog aldrig menat att bli. Och jag MÅSTE fan komma över det här nu. Det blir som det blir, och det är inte farligt att vara ensam. Inte farligt alls. Faktiskt. 


 Bara tråkigt. Suck... 

 
 
Ingen bild

Grenen

13 juli 2011 08:25

tänk om det var såhär ? : http://hannakohrtz.blogg.se/images/2008/22s04-stenis-655_158555w_20296332.jpg

blajblaj

13 juli 2011 10:01

HAHAHAHAH I wish!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards