blajblaj

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Att försova sig?

Av blajblaj - 13 juli 2011 10:02

När man är egen företagare är det svårt att veta. Jag menar, jag bestämmer ju själv, men jag ville verkligen gå upp kvart över sju, men eftersom jag somnade vid sex så bara funkade det inte. Det blev snooze på snooze tills jag stängde av den. Så nu undrar jag... Har jag försovit mig?  


Gjorde gröt nyss, mmmums. Mannagrynsgröt, med socker o kanel. Det är lustigt för det känns som jag har varit "nyttig" i och med det... Men det e ju typ tvärt om. Speciellt eftersom jag inte toppar med LITE kanel och socker, utan minst ett kilo av vardera. Ja, överdrift men det är fan inte en stor sådan. Jag tror jag hade fått i mig mindre kalorier och skit om jag hade ätit rostade mackor med smör o ost. Den tåls att tänka på. Nu tycker ju jag OM gröt så egentligen är det hugget som stucket, det är bara det att psykiskt känns det bättre med gröt.


Vilket fruktansvärt tråkigt inlägg. Borde döpt det till: terorier om gröt/kalorier Höhöhöhöh


Förresten!!!: Fotboll idag! Första matcjen kl 17.50 USA-Frankrike, kan nog bli en väääldigt fin match. Sen... Tadadda: Sverige-Japan, ledsen Emmam, men jag hoppas Japan faller som käglor. Dessärre tror jag inte på att vi orkar mot dom här pigga små tjejerna... Jag hoppas på 2-1 till Sverige, men jag tror 2-1 till Japan. Det blir oavsett ingen målfest. Hoppas jag... Eller? Jo om det blir för Sverige så. Usch blajblaj 

  Morgontrött troll. Fantastiskt hur man kan vara så sjukt snygg, när man e nyvaken. Mmmmmm grawl!!!    



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards